Wednesday, March 30, 2011

pabila kanak-kanak merajuk.

Assalamualaikum..

Haiiii semua!

Dah lama rasanya tidak update blog. Masa sangat cemburu dengan aku sekarang.
Korang tau tak,tinggal lagi kurang 2 minggu untuk aku dan kawan-kawan untuk present thesis.oh my goodness , im so freaking scared!

Situasi aku sekarang adalah seperti lembu bertanduk yg sedang menguis pasir!hhhiiiisssssssstttt


lembu bertanduk!

Itu maksudnya aku akan jadi semakin aggresif dengan orang.wahahahah


Okay.lupakan pasal lembu.


Sebenarnya nak cite tentang seorang budak yang aku rasa die tengah merajuk dengan bapak die.

merajuk looks!get it from mr.google.


disatu pagi,masa aku dalam perjalanan ke ofis tiba-tiba ternampak seorang budak dan bapaknya di tepi jalan besar.
Okay,budak ni aku rasa dalam umur 4-5 tahun macam tu. Cuba korang bayangkan seorang bapak tengah pujuk atau mungkin tengah marah budak kecik tu dekat tepi jalan besar. DEKAT TEPI JALAN BESAR.
eh, hello kereta kat situ semuanya laju-laju okay.
Aku tak pasti la pe masalah budak nih tapi apa yang aku nampak,bapak die cuba angkat die dan budak nih extreme punya protes sampai landing kt atas rumput sebab tak mahu bangun!Oh my god!ganas gile budak nih.
Kejadian ni berlaku dekat jalan yang berdekatan dengan pejabat plus dan aku nampak keluarga  budak kecik nih ada kat parking space and tengah tengok2 budak kecik dan bapak die. 

Aku Cuma terfikir “what will happen if bapak die tak pegang tangan die?" oh gosh,ak Cuma terbayang budak tu akan lari dekat tengah jalan dan kena langgar dengan kereta.hoohhoooo.hopefully tak la kan.aku tak tau la apa ending kejadian tersebut. Itulah kisahnya .
Konklusinya aku boleh cakap dahsyat tul budak-budak zaman sekarang.nasib baik budak tu bukan anak aku.if anak aku,oh man,i will tambat u at my waist!hahahaahah.



No comments:

Post a Comment