Thursday, March 10, 2011

bercinta dengan buku?

in love with books???


Assalamualaikum & hai all.

hari ini diriku berada didalam bilik sumber.
ok suasananya nyaman dan sentosa.
sebab duduk dalam air cond,biliknye agak besar jugak kalau duduk sorang-sorang,
takde gangguan oleh siapa-siapa.
boleh dikatakan tersisih sikit la dengan orang ofis ari ni sebab aku duduk sorang-sorang di dalam bilik nih.
apa kah aku buat didalam bilik ni?Ohh skema nye ayat.
ni semua kerana buku-buku nih!bercinta aku dengan buku-buku nih. sebab ak kena tilik diorang semua tuk bagi nama.hahaha.books coding la orang panggil. adeehh,korang tau ke book coding tu ape?
aku punya keje kena letak sticker colour-colour mengikut kategori buku. lepas tu, kena la buat nombor siri.eiihhh poning lah tengok nombor.
ooopps,aku ni dah macam librarian!wooowww,tak sangka diri ada bakat jadi librarian!
terbaikkan kena selongkar buku-buku tu balik lepas tu kena susun balik..huh!
errkk,sangat B.O.S.A.N and lonely in library nih.
nak buat keje cepat-cepat dan blah..ohh terfikir jugak nak pinjam satu buku dan baca.hihi.
ade masa aku nak buat header baru la.nak touch up sikit blog ni.
itu sahaja story tuk ari ni.

tata.

No comments:

Post a Comment