Wednesday, April 27, 2011

Knape tak tido lagi?

Assalamualaikum.

hye all. 2.17 am already.why tak tido lagi you alls?
i ni sah-sah la tak tido lagi, bersengkang mata nak graduate nih. takpe la pengorbanan.
please pray for me.yang baik-baik ye.tak larat dah ni.cepat lah hari khamis.
heeeee..ada apa dengan khamis?sebabnya kena present thesis..tau tak perasaan sengsara?pernah rasa tak?
tunggu la time korang grad nanti ye.wawawa..sumpah gelak tak ikhlas sebab mengantok.ye,itu situasi aku sekarang.boleh bayang tak nada aku bercakap???ibarat mcm sagat , cam tu la.tau ke sagat tu ape?that was jargon i used masa sekolah dulu-dulu.heheheh.sagat ni macam ko cakap je suara ko tersekat-sekat nyaring mcm annoying sangat kan.haaaaa.cuba korang try!heeeehe.oohhh tengah-tengah pagi buta cam tak elok lak buat nti ada orang tersalah sangka ,tak pasal-pasal je.try time hari siang okay.

well,lupa nak bagitau aku agak expert dalam buat bunyi-bunyi annoying kalau aku tengah bosan & stress dan yang paling istimewa hanya orang-orang tertentu je yang bernasib baik leh dengar.hahahaha...

okay lah..esok rabu kawan2,lusa khamis.eeeehhhh,kul 2 pagi dah,arini rabu,ohhhhh esokkkkkk khamissss!ohhhh need to sleep and rest...lately aku memang jadi burung hantu and after khamis i akan jadi rabbit.hehehe.wwwoooaahh merepek much...ok all, sleep tight.nite. running to the bed and grab the pillow!daaaaaaa~

No comments:

Post a Comment